Тренінг: «Формування професійної компетентності педагога як шлях до успіху»

Одним з ефективних засобів підвищення професійної компетентності педагогів є участь в тренінгах. Для успішного формування компетентного учня педагогу необхідно самому бути «взірцем», постійно працювати над собою, підвищувати рівень власних життєвих цінностей для успішного виховання молоді.

14 березня 2018 року практичним психологом  було проведено Тренінг: «Формування професійної компетентності педагога як шлях до успіху», під час якого педагоги намагалися формувати власну професійну компетентність.

Один Мудрець сказав:

«Дитя, то книга чиста.

І як її, і хто писав,

Така вона і вийшла».

 

У деяких з учителів,

то книга жахів, страху та гріхів.

Її ховають, щоб ніхто не бачив

У темних закутках своїх.

 

Романи ж пишуть ті учителі,

У кого помисли ясні,

У серці щирість, доброта,

Душа і творча, і проста.

Так,  всі ми прийшли на освітянську ниву та працюємо за покликанням душі, щоб віддати свою любов дітям, щоб написати наш з ними спільний роман.

Звернемо увагу, що вже недостатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором, фахівцем своєї справи і просто компетентною особою. Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній педагогічній праці.

Так, під час тренінгу педагоги розглянули в чому різниця понять КОМПЕТЕНЦІЯ І КОМПЕТЕНТНІСТЬ, усвідомили формулу Компетентності.

Під час ділової гри «ДУБ » через предмети, що вивчаються учнями, показали, які знання, уміння та навички (ЗУН) про дерево ДУБ можна отримати, розширити їх, з’ясувати значення цього дерева в житті людини та вміння використовувати практично. Отже, завдання, що разом виконали, свідчить, що у формуванні компетентної особистості існує певна послідовність.

Тому треба чітко розуміти, що саме педагог має сформувати,  у чому учень повинен бути компетентним.