Державна підсумкова атестація

Нормативні документи

(Для перегляду натисніть на посилання нижче)

Наказ МОН № 1369 від 07.12.2018

Наказ МОН № 59 від 25.01.2019

(Для перегляду натисніть на посилання нижче)

Підсумки за 2018-2019 н.р.

Відповідно до наказу  Міністерства освіти і науки України від 25 січня 2019 року  № 59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 14 лютого 2015 за № 157/26602, згідно з робочими навчальними планами в закладі в лютому – червні 2019 року проводилась державна підсумкова атестація учнів випускних груп № 30,31,32,34,20.

З метою підготовки та організованого проведення ДПА були розроблені заходи щодо підготовки та проведення державної підсумкової атестації в ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» в 2018-2019 навчальному році, оформлені куточки підготовки до атестації та ЗНО в бібліотеці, на інформаційних стендах, навчальних кабінетах, де зібрана інформація про дату проведення атестації, вимоги до оформлення та оцінювання атестаційних робіт, указаний перелік літератури, рекомендованої для підготовки до атестації, сайти Інтернету, де можна ознайомитися з нормативними документами щодо проведення ДПА, ЗНО, подані зразки оформлення письмових робіт та усних відповідей. Зібрані заяви учнів груп № 30,31,32,34,20 у яких указаний предмет, з якого вони будуть складати державну підсумкову атестацію за вибором. Усі заяви випускників узагальнені, мають відповідну візу директора.

У 2018-2019 навчальному році учні II-III курсу (група № 30, 31,34,20) здавали ДПА у формі ЗНО (українська мова і література – обов’язково, математика, історія України – за вибором учня).

Усього державну підсумкову атестацію з математики (21 травня 2019) складали 39 учнів, із них на достатньому – 8 учнів, що становить 7 %, на середньому 23 учні,  що становить 43 %,  на початковому рівні  виконали 8 учнів, що становить 50 %, середній бал становить 3,6. За результатами річного оцінювання рівень навчальних досягнень з математики на початковому рівні –1 учень, що становить 1 %,  на достатньому рівні – 24 учнів, що становить 23 %, на середньому рівні – 63 учень, що становить 61 %, на початковому – 14 учнів, що становить – 15 %,  середній бал – 5,2. Розбіжність середнього балу з річним середнім балом  становить – 1,59. (додається)

Державну підсумкову атестацію з української мови (23 травня 2019) складали 101 учень, із них на достатньому – 5 учнів, що становить 5 %, на середньому 50 учнів,  що становить 50 %,  на початковому рівні  виконали 41 учень, що становить 45 %, середній бал становить 4,0. За результатами річного оцінювання рівень навчальних досягнень з української мови  на достатньому рівні – 3 учнів, що становить 3 %, на середньому рівні – 71 учень, що становить 70 %, на початковому – 26 учнів, що становить – 27%,  середній бал – 4,3. Розбіжність середнього балу з річним середнім балом  становить – 0,27. (додається)

Державну підсумкову атестацію з історії України (6 червня 2019) складали 87 учнів, із них на достатньому – 19 учнів, що становить 22 %, на середньому 66 учнів,  що становить 75 %,  на початковому рівні  виконали 2 учні, що становить 3 %, середній бал становить 5,8. За результатами річного оцінювання рівень навчальних досягнень з історії України  на високому рівні – 7 учнів, що становить – 6 %, на достатньому рівні – 71 учень, що становить 71 %, на середньому рівні – 23 учнів, що становить 21 %, середній бал – 7,5. Розбіжність середнього балу з річним середнім балом  становить – 1,63. (додається)

Державну підсумкову атестацію з англійської мови складали 101 учень, із них на високому рівні роботу виконали 2 учні, що становить – 2 %, на достатньому –43 учні, що становить – 42,6 %, на середньому 49 учнів, що становить – 48,5 %,на початковому – 7учнів, що становить – 6,9 %, середній бал становить 5,4. За результатами річного оцінювання рівень навчальних досягнень  на високому рівні з англійської мови  мають 2 учні, що становить 2 %, на достатньому рівні – 45 учнів, що становить 44,5 %, на середньому рівні – 47 учнів, що становить 46,5% відповідно, на початковому – 7 учнів, що становить – 7%,  середній бал – 5,9. Розбіжність середнього балу з річним середнім балом  становить – 0,5. (додається)