Підсумкове заняття школи молодого педагога

19 червня 2019 року під керівництвом методиста закладу Тютюнник І.С. відбулося підсумкове заняття школи молодого педагога ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну» (у формі круглого столу), де майстри-наставники прозвітували про роботу з молодими педагогами за 2018-2019 н.р.

 

Згідно наказу по закладу від 05.09.2018 № 78-ОД «Про наставництво», з метою чіткої організації на сучасному рівні роботи з молодими та малодосвідченими педагогами, спрямованої на підвищення рівня їх фахової, методичної, психолого-педагогічної підготовки у  2018-2019 н.р. у закладі освіти діяли такі групи наставництва: (1 рік навчання)

 

з/п

Прізвище, ініціали молодого фахівця. Прізвище, ініціали наставника.
1. Тишков В.О., майстер виробничого навчання Товкач В.О., майстер

виробничого навчання

2. Семенова Н.В., майстер виробничого навчання Козупиця С.С., майстер

виробничого навчання

3. Даниленко Т.О., майстер

виробничого навчання

Паншина Г. П., майстер

виробничого навчання

Продовжили роботу по підвищенню педагогічної майстерності молодих фахівців протягом року (2 рік):

з/п

Прізвище, ініціали молодого фахівця. Прізвище, ініціали наставника.
1. Прочухан Н.В., майстер виробничого навчання Козупиця С.С., майстер

виробничого навчання

2. Ульянченко І.В.,  майстер виробничого навчання Міськова А.В., майстер

виробничого навчання

 На початок навчального року було складено план роботи наставника-майстра з молодим спеціалістом:

№ з/п Зміст роботи Термін виконання Відмітка про виконання
 

1.

Навчальна робота

1.      Ознайомити з правилами внутрішнього розпорядку ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну».

2.     Детально ознайомити з ДС ПТО з професії

3.     Ознайомити з методичною базою майстерні

 

4.     Ознайомити з вимогами до ведення журналів практичного навчання та журналу з правил ТБ.

5.     Надавати допомогу в підготовці текстів контрольних, самостійних робіт, організації виробничого навчання

 

 

Протягом

року

 

2.

Виховна робота

1.     Ознайомити зі змістом та формами позакласної виховної роботи з професії

2.     Надати допомогу у вивченні індивідуальних особливостей учнів

 

 

Протягом року

 

3.

Методична робота

1.     Ознайомити з дидактичними вимогами до складання плану-конспекту уроку.

2.     Організувати відкритий урок для молодих спеціалістів

3.     Надавати допомогу молодому майстру в/н  у підготовці до відкритих уроків, який він даватиме для майстрів та членів МК

 

Протягом

року

 

 

А також  був складений план роботи молодого майстра на 2018-2019 навчальний рік (1, 2 рік навчання), згідно якого молоді педагоги мали можливість ознайомитися із особливостями педагогічної діяльності:

№ з/п Зміст роботи Термін виконання
1.                    Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну» Вересень
2. Ознайомлення з вимогами до ведення журналів виробничого навчання та журналу з правил техніки безпеки Вересень
3. Опрацювання навчальних робочих програм виробничого навчання

 

Жовтень
4. Складання  планів  виробничого навчання відповідно до навчальної  робочої програми Жовтень
5. Опрацювання  принципів уроку виробничого навчання Січень
6. Розробка конспектів уроків виробничого навчання Лютий
7. Займатися самоосвітньою діяльністю

 

Протягом року

 Метою  роботи наставника із молодим педагогом було:

допомога молодому спеціалісту у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу.

Бажаємо молодим спеціалістам взяти за орієнтир у своїй діяльності  досвід своїх наставників та досягти успіхів на своєму педагогічному шляху.

 

Методист                                                                                                 І.С.Тютюнник