19 червня 2019 року під керівництвом методиста закладу Тютюнник І.С. відбулося підсумкове заняття школи молодого педагога ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну» (у формі круглого столу), де майстри-наставники прозвітували про роботу з молодими педагогами за 2018-2019 н.р.
Згідно наказу по закладу від 05.09.2018 № 78-ОД «Про наставництво», з метою чіткої організації на сучасному рівні роботи з молодими та малодосвідченими педагогами, спрямованої на підвищення рівня їх фахової, методичної, психолого-педагогічної підготовки у 2018-2019 н.р. у закладі освіти діяли такі групи наставництва: (1 рік навчання)
№
з/п |
Прізвище, ініціали молодого фахівця. | Прізвище, ініціали наставника. |
1. | Тишков В.О., майстер виробничого навчання | Товкач В.О., майстер
виробничого навчання |
2. | Семенова Н.В., майстер виробничого навчання | Козупиця С.С., майстер
виробничого навчання |
3. | Даниленко Т.О., майстер
виробничого навчання |
Паншина Г. П., майстер
виробничого навчання |
Продовжили роботу по підвищенню педагогічної майстерності молодих фахівців протягом року (2 рік):
№
з/п |
Прізвище, ініціали молодого фахівця. | Прізвище, ініціали наставника. |
1. | Прочухан Н.В., майстер виробничого навчання | Козупиця С.С., майстер
виробничого навчання |
2. | Ульянченко І.В., майстер виробничого навчання | Міськова А.В., майстер
виробничого навчання |
На початок навчального року було складено план роботи наставника-майстра з молодим спеціалістом:
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітка про виконання |
1. |
Навчальна робота
1. Ознайомити з правилами внутрішнього розпорядку ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну». 2. Детально ознайомити з ДС ПТО з професії 3. Ознайомити з методичною базою майстерні
4. Ознайомити з вимогами до ведення журналів практичного навчання та журналу з правил ТБ. 5. Надавати допомогу в підготовці текстів контрольних, самостійних робіт, організації виробничого навчання |
Протягом року |
|
2. |
Виховна робота
1. Ознайомити зі змістом та формами позакласної виховної роботи з професії 2. Надати допомогу у вивченні індивідуальних особливостей учнів |
Протягом року |
|
3. |
Методична робота
1. Ознайомити з дидактичними вимогами до складання плану-конспекту уроку. 2. Організувати відкритий урок для молодих спеціалістів 3. Надавати допомогу молодому майстру в/н у підготовці до відкритих уроків, який він даватиме для майстрів та членів МК |
Протягом року
|
А також був складений план роботи молодого майстра на 2018-2019 навчальний рік (1, 2 рік навчання), згідно якого молоді педагоги мали можливість ознайомитися із особливостями педагогічної діяльності:
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання |
1. | Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну» | Вересень |
2. | Ознайомлення з вимогами до ведення журналів виробничого навчання та журналу з правил техніки безпеки | Вересень |
3. | Опрацювання навчальних робочих програм виробничого навчання
|
Жовтень |
4. | Складання планів виробничого навчання відповідно до навчальної робочої програми | Жовтень |
5. | Опрацювання принципів уроку виробничого навчання | Січень |
6. | Розробка конспектів уроків виробничого навчання | Лютий |
7. | Займатися самоосвітньою діяльністю
|
Протягом року |
Метою роботи наставника із молодим педагогом було:
допомога молодому спеціалісту у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу.
Бажаємо молодим спеціалістам взяти за орієнтир у своїй діяльності досвід своїх наставників та досягти успіхів на своєму педагогічному шляху.
Методист І.С.Тютюнник